Narrow your search
Listing 1 - 5 of 5
Sort by

Book
Opvallen met visual storytelling in 60 minuten
Author:
ISBN: 9789461263346 Year: 2019 Publisher: Zaltbommel Haystack

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Maak je punt. Het volledige handboek om visueel te communiceren met zakelijke tekeningen
Author:
ISBN: 9789461263599 Year: 2019 Publisher: Zaltbommel Haystack

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Alles wat je denkt en zegt, kun je ook tekenen. Door beeld in te zetten breng je je verhaal tot leven en zullen mensen je boodschap beter begrijpen en onthouden. In dit boek leer je stap-voor-stap hoe je tekeningen inzet om je punt te maken.

Met dit praktische boek teken je voortaan moeiteloos mensen, iconen en abstracte processen om je zakelijke boodschap over te brengen. Het boek bevat handige tips en voorbeelden die je uitnodigen om zelf aan de slag te gaan. Voortaan maak je in elk gesprek, elke presentatie en elke vergadering gebruik van aantrekkelijke tekeningen.

Kim Ravers is Nederlands bekendste visueel schrijver. Samen met haar collega’s van het Bureau voor Beeldzaken verbeeldt ze alles wat ze hoort en ziet. Ze is een bekend gezicht bij congressen en meetings. Kim geeft ook trainingen en workshops om andere mensen te leren hoe zij door te tekenen duidelijker kunnen communiceren.


Book
Kernbegrippen van professionele communicatie
Authors: ---
ISBN: 9789024424894 9789024424900 Year: 2019 Publisher: Amsterdam Boom onderwijs

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Kernbegrippen van professionele communicatie biedt je de theoretische en praktische basis voor een goede start in de communicatie. Centraal staat professionele communicatie: de communicatie voor, vanuit of met organisaties. Aan de hand van een toegankelijk schema leer je de basisbegrippen kennen, zoals visie, publieksgroepen, content, context en aanpak. Alles wat de beginnende communicatieprofessional nodig heeft, helder uitgelegd door Paula Zweekhorst en Peter 't Lam.Kernbegrippen van professionele communicatie is de opvolger van Kiezen voor Communicatie.Uniek aan dit boekcompleet geactualiseerd, met een nog logischer opbouw en vernieuwde vormgeving;het onmisbare fundament voor communicatie;helder en compact.Inclusief extra studiemateriaal op bijbehorende website!video's en links met heldere uitleg over modellen;begrippen en theorieën;aanvullende artikelen en literatuur. Bron : http:/:www.boekenbank.be


Book
Communicatie handboek
Author:
ISBN: 9789001899899 9789001899905 9001899897 Year: 2019 Publisher: Groningen Noordhoff Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In dit handboek komen onderwerpen aan bod als marketingcommunicatie en corporate en interne communicatie. Speciale aandacht is er voor het communicatieplan, de communicatie bij veranderingen en social media. Communicatie Handboek legt hierbij een sterke verbinding tussen theorie en praktijk. Elk hoofdstuk sluit af met een samenvatting, een praktijkcase en een begrippenlijst.In deze zesde, grondig gewijzigde editie, is online communicatie volledig geïntegreerd in alle onderdelen. Aan de nieuwe editie zijn twee hoofdstukken toegevoegd: een hoofdstuk over 'gedragsverandering', waarin de werking van het brein centraal staat, en een hoofdstuk over 'newsrooms', dat gaat over een proactieve benadering van de media.www.noordhoff.nl/webshop/product/communicatie-handboek


Book
Diversiteitscommunicatie : verbindende communicatie en marketing
Author:
ISBN: 9789492784049 Year: 2019 Publisher: [Ekeren] Studio Sesam

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

We leven in een kleurrijke samenleving. Burgers gericht aanspreken vraagt meer van organisaties dan ooit tevoren. Hoe leggen we de brug naar diverse burgers en gebruikers die (digitaal) allemaal verbonden zijn met elkaar ? Met het concept diversiteitscommunicatie prikkelen we de lezer om doelgericht, duurzaam en geloofwaardig te communiceren, ook naar die groepen die te maken hebben met sociale ongelijkheid en discriminatie.Dankzij het onderzoek van Arteveldehogeschool, de interviews met tal van deskundigen en de ervaringen van het lerend netwerk van de Vlaamse overheid hebben we goede praktijken, praktische tips en waardevolle inzichten voor een geslaagde diversiteitscommunicatie kunnen bundelen. Met dit praktische boek bieden we medewerkers en teams in de social profit en overheidsdiensten een houvast om meer aansluiting te vinden bij iedereen van de doelgroep.Bron : http://www.studiosesam.be

Listing 1 - 5 of 5
Sort by